Jak zrzucić brzuch?

1

brzuch1Nastała już wiosna, niedługo zacznie się lato i co? Każda kobieta chce wyglądać pięknie, zwłaszcza, że na plakatach reklamowych modelki coraz częściej „straszą” nas płaskim brzuszkiem, extra nogami i kształtnymi pośladkami. Oczywiście to modelki, to ich zawód aby wyglądać pięknie, gdyby każda z nas poświęcała tyle czasu i pieniędzy na urodę, pewnie niejedna z nas byłaby boginią! Ale wracając do rzeczywistości… My, przeciętne kobiety, też możemy wyglądać pięknie, jest wiele sposobów, wystarczy odrobina silnej woli, samodyscypliny i możemy znacznie poprawić kondycję naszego ciała. Zacznę od brzucha, ponieważ jest to zmora niejednej kobiety, nawet szczupłej, a zwłaszcza kobiet o kształcie figury tzw. jabłku. Co robić aby mieć ładny, płaski, szczupły brzuch? Przede wszystkim nie tracić głowy i nie wierzyć w żadne diety cud, piękne ciało jest efektem m.in. naszych silnych starań i systematycznej pracy.

  1. Ruch – to najlepszy sprzymierzeniec szczupłej sylwetki, przy brzuchu ważne jest oczywiście robienie tzw. „brzuszków”, ale także kręcenie hula-hopem daje świetne efekty, ponadto jogging, jazda na rowerze i dobre na wszystko, także na brzuch – pływanie. Także spacery, zwłaszcza w szybszym tempie, są bardzo wskazane, przyjemne i pożyteczne!
  2. Nie jedź słonych potraw, unikaj soli jak tylko możesz, ponieważ sól zatrzymuje w organizmie wodę.
  3. Koniec ze słodyczami, postaraj się całkowicie lub częściowo wyeliminować je ze swojego jadłospisu, w zamian zjedź jabłko, marchewkę, gotowane warzywa, pij dużo wody. Pamiętaj, aby przed wyjściem do miasta na zakupy przekąsić coś przed wyjściem, ponieważ kiedy jesteś głodna, łatwiej skusisz się na jakieś kaloryczne przekąski typu hamburger, frytki czy słodycze.
  4. Uważaj na godzinę, nie jedz zbyt późnych kolacji, im szybciej zjesz ostatni posiłek, tym lepiej, najlepiej między 18:00 i 19:00.
  5. Nie pij przez słomkę, to powoduje przedostawanie się gazów do jamy brzusznej, co powoduje wzdęcia.
  6. Uważaj na to co pijesz, soki mają bardzo dużo cukru, czyli są bombami kalorycznymi, zamiast soku zjedz owoc, pij dużo wody, kawę i herbatę – postaraj się nie słodzić, absolutnie unikaj coli.
  7. Unikaj białego chleba, zamiast niego jedz pieczywo razowe, które jest bogate w błonnik.
  8. Nie bój się iść na masaż, wiele gabinetów kosmetycznych oferuje masaże, jednak wiedź, że są one tylko czynnikiem wspomagającym proces redukcji tkanki tłuszczowej.

1 KOMENTARZ

Dodaj komentarz